laadpalen installateur EVBox Global
Kabelweg 47, 1014 BA Amsterdam, NederlandSlimme laadpalen en software voor elektrische auto's en alle bedrijven
Over EVBox Global
Vervoer is een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven. Het heeft de manier waarop we zakendoen drastisch veranderd en ons de vrijheid gegeven om verder te reizen dan ooit tevoren. Maar, dit alles eist zijn tol. Om de impact van vervoer op het milieu te verminderen, is het aan ons allen om elektrisch vervoer te omarmen. Bedrijven spelen hierin een belangrijke rol.
Sinds 2010 hebben onze laadoplossingen voor elektrische voertuigen wereldwijd duizenden vooruitstrevende bedrijven geholpen om over te gaan op elektrisch vervoer en hun doelstellingen te behalen. In 2025 zullen onze klanten en partners óns hebben geholpen één miljoen laadpunten te leveren waardoor vervoer schoner en toegankelijker wordt.
Omdat laadbehoeften veranderen, blijven wij de infrastructuur en expertise bieden om elektrisch vervoer mogelijk te maken. Met onze uitgebreide ondersteuning blijven klanten tevreden en voertuigen in beweging. Als we de handen ineenslaan, kunnen we aan een toekomst bouwen waarin vervoer duurzaam is. Dat is beter voor iedereen.
5 beoordelingen over EVBox Global van Google My Business
Pire service après-vente jamais vu. Triple ses tarifs d'un mois à l'autre sans explication. Une fois qu'on demande des explications, nous restons sans réponse. Le seul message reçu de la part d'EVBOX est un rappel de paiement pour la facture... que je venais de contester... Un conseil, cherchez une société réellement experte dans son domaine. Je déconseille vivement. Slechtste after-sales service ooit. verdrievoudigt zijn tarieven van maand tot maand zonder uitleg. Als we om uitleg vragen, krijgen we geen antwoord. Het enige bericht van EVBOX is een betalingsherinnering voor de factuur... die ik net had betwist... Mijn advies is om een bedrijf te zoeken dat echt deskundig is op zijn gebied. Ik raad het ten zeerste af.
Wanneer ze niet helpen is een goede kans op een oplossing via klachtenkompas van de consumentenbond. Na 2 dagen was het opgelost. Ze laten je anders blijkbaar gewoon barsten met je probleem.
Bedrijfsmatig plus/minus 25 stuks afgenomen, geïnstalleerd. Tot op heden werken een aantal niet en is er, na ongeveer 6 maanden contact met EV, géén oplossing gevonden. Door EV is geen enkele actie ondernomen om bij te dragen aan een constructieve oplossing, een reactie op diverse klachten blijft uit. Service en gebruiksgemak laten te wensen over, en dat is op zijn minst spijtig te noemen gezien het mooie product.
2 jaar terug op aanraden van Volvo een EV box thuis laten plaatsen. Na aankoop en plaatsing van het toestel moest ik plots een jaarlijks abonnement betalen waar ik niets aan heb. Ondertussen ben ik al 2 weken bezig met het abonnement af te zeggen. Bij elk antwoord dat je krijgt moet je blijkbaar een contactformulier met alle je gegevens weer invullen op hun website. Wat een amateuristische dienstverlening.
Wat een drama; twee oplaadboxen voor ons bedrijf bij EV-Box aangeschaft, maar heb ze na 4 maanden -na steeds van het kastje naar de muur gestuurd te zijn- laten verwijderen. De boxen laten nog steeds niet goed op; dan zijn we niet juist geregistreerd, dan hebben we niet de juiste app, dan moet er toch met een badge gewerkt worden, enz... Telefonisch kun je niemand bereiken, op de mail krijg je een standaard reactie.. Een en al frustratie..