Eneco eMobility

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Rotterdam
  4. Eneco eMobility

laadpalen installateur Eneco eMobility

Delftseplein 30K, 3013 AA Rotterdam, Nederland
Dit is een citaat van Eneco eMobility zelf:

Naar werk, boodschappen doen, het voetbalteam wegbrengen en een weekendje weg om even op te laden... Autorijden is niet meer weg te denken uit ons leven en is steeds vaker elektrisch. Met een laadoplossing thuis kun je altijd de batterij opladen om alles te doen wat je van plan bent. Bekijk ons aanbod aan laadoplossingen of vraag direct een laadpaal aan.

Over Eneco eMobility

Met onze laadpaal voor de deur kun je altijd op weg met een volle batterij. Eneco eMobility heeft voor iedereen een oplossing.

Gemak
Een laadpaal in een handomdraai en een SlimLaden® app waardoor je altijd met een volle batterij op weg bent. Wij helpen je graag.

Duurzaam
Laden dat wil je zo groen mogelijk doen. Onze laadpunten laden altijd op 100% duurzame stroom afkomstig van de zon en wind. Dat geeft een goed gevoel.

Smart
Wij maken je klaar voor vandaag, maar houden rekening met morgen. Verrekenen van je stroom? Overal willen laden en weten wat je betaalt? We kennen je behoeften.

Persoonlijk
We nemen je aan de hand mee in het proces van bestellen tot en met installeren en beheren. Easy toch?

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

5 beoordelingen over Eneco eMobility van Google My Business

image description

Leuke en deskundige club! Voor al uw elektrisch laden oplossingen. Scale-up mentaliteit. Gezellige buurt. Leuke mensen. Kom eens langs!

image description

Laadtarief niet correct ingesteld, transacties ontbreken of zijn spontaan verdwenen, geen communicatie, geen oplossing, huurt dubieuze onderaannemers in die de transacties op hun adres geleverd krijgen. Nul contact met klantenservice, wachtrij van 30min.

image description

In 2017 heb ik een laaadpaal via eneco eMobility aangeschaft. De laadpaal werkte met een pas waardoor ik de gebruikte energie kon afrekenen via mijn bv. Het systeem was niet storingsvrij, maar werkte meestal wel. Maar sinds april doet de paal het niet meer. Vaak gebeld, maar er kwam geen oplossing. Ze zouden contact opnemen of bellen of iemand sturen, maar steeds gebeurde er niets en liet de Eneco eMobility niets meer van zich horen. Twee weken geleden ik (dus na drie maanden) kreeg bericht dat ik de laadpaal niet kon gebruiken omdat het verouderd zou zijn. De oplossing: een nieuw modem voor 300 à 400 euro. Volgens Eneco was het modem verouderd doordat zij een 'modernisering' hadden doorgevoerd. Volgens mij is de modernisering inderdaad de oorzaak en hebben niet zien aankomen dat hierdoor een aantal oudere laadpalen niet meer kunnen communiceren met eMobility. Jammer dat ze niet open communiceren, niet van tevoren onderzoeken wat de gevolgen zijn van zo'n "modernisering".

image description

Uitstekende service. Had snel een laadpunt nodig ivm korte levertijd auto. Gelijk een afspraak gemaakt. Installatie duurde even, omdat de MG een nieuwe elektrische auto is, maar de monteur ging pas weg toen het probleem was opgelost ?

image description

Wat een drama de service van dit bedrijf! Zat eerst bij Flowcharge en die zijn overgenomen door Eneco. Pfffffffffffff ... serviceniveau ver beneden nul. Mijn thuislaadstation werkt al sinds begin september niet. Monteur erbij. Laadkabel moet vervangen worden, meneer. Helaas heb ik deze niet bij me. Maar ik (of collega) kom zsm langs om kabel te vervangen. Inmiddels ben ik weken verder en nog steeds geen nieuwe kabel. Bij bellen sta je eerst heeeeeel lang in de wacht en ook de belofte om terug te bellen wordt niet nagekomen!!! Zoals gezegd, één groot drama de klantenservice van dit bedrijf. Nul sterren is nog te veel, maar dat kan niet. Je moet minimaal 1 ster geven.